Nieuwsberichten

Jeugdkerkdienst 9 juli
Toegevoegd door: Corenna Mennik
Uitgegeven: 26 juni 2023 22:15 uur

“Vrijheid” lijkt tegenwoordig wel het hoogst haalbare, maar brengt de huidige maatschappij onbewust juist niet een hoop regels met zich mee? We moeten op ieder vlak zien te presteren en ons vooral achter een masker verstoppen op de momenten dat dit niet haalbaar blijkt. Hoe mooi zou het zijn als we in deze soms harde wereld een tegengeluid kunnen laten horen en een lichtje kunnen zijn voor de mensen om ons heen? De kleinste goede daden kunnen al een enorme uitwerking hebben op onze omgeving. Met Jezus als ons grote voorbeeld kunnen we allemaal op onze eigen manier van betekenis zijn.

Dit thema staat centraal in de superleuke kerkdienst op zondag 9 juli aanstaande in de Noorderkerk in Nieuw-Amsterdam. Deze dienst wordt geleid en muzikaal verzorgd door “4Tune”. Het is een dienst voor jong en oud en alles er tussenin. U bent allen van harte uitgenodigd om te komen.
De dienst start om 10.00 uur, na afloop is er koffie voor wie dat gezellig vindt en zal de jeugd op leuke wijze presenteren wat ze dit jaar gedaan hebben bij de jeugdkerk.

Voor de allerkleinsten is er oppas in de zalen achter de kerk.
Tijdens de dienst is er geen kindernevendienst.

Komen jullie ook?